۰۲۱-۳۳۹۹۳۷۳۴

تماس با ما

جستجو
فهرست
 

شناخت مدل های مختلف کابل شبکه

خانه > مقالات  > شناخت مدل های مختلف کابل شبکه

شناخت مدل های مختلف کابل شبکه

کابل شبکه outdoor

کابل شبکه چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ به منظور انتقال دیتا ها و اطلاعات از کابل شبکه استفاده می شود. کابل شبکه انواع مختلفی دارد که کابل شبکه outdoor به عنوان پر کاربرد ترید انواع کابل شبکه شناخته شده است و همچنین لازم به ذکر است که کابل شبکه outdoor از تنوع بالایی برخوردار است و برند های مختلف با کارکرد و عملکرد های گوناگونی دارد. برای شناخت کابل شبکه outdoor بهتر است از مقالات قبل استفاده کنید.

با مطالعه مقالات قبل می توانید اطلاعات بسیار مفیدی در مورد انواع مختلف کابل شبکه outdoor و همچنین فواید کابل شبکه outdoor به دست آورید علاوه بر این ها در مقالات قبل در مورد کابل شبکه Cat6 Nexans outdoor و Corning Cat 6 و Belden Cat 6 نیز اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دادیم که می توانید برای شناخت بیشتر و بهتر کابل شبکه و همچنین کابل شبکه outdoor از آن ها استفاده کنید.

اگر می خواهید از تفاوت بین انواع مختلف کابل شبکه اطلاع پیدا کنید مطالب قبل را مطالعه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با سایر مدل های کابل شبکه و همچنین ویژگی های آن آشنا کنیم.

کابل شبکه

کابل شبکه بعدی کابل شبکه Cat 6 است. که بسیار پیچ خورده تر و محکم تر است. روکش این مدل کابل شبکه باعث می شود از بروز تداخل ها و کراستاک جلوگیری شود. در مقاله قبل در مورد کراستاک برایتان توضیح دادیم. یکی از فواید کابل شبکه Cat 6 که حداکثر ظرفیت کابل شبکه Cat 6 تا بیش از 10 گیگابایت بر ثانیه است. اما جزئیات این نوع کابل شبکه این است که این سرعت تا فاصله 55 متری محدود می شود. که از راه اندازی و عملکرد کابل شبکه Cat5 و Cat 5e کمتر است. و سرعت کابل شبکه Cat 6 در فواصل طولانی تر و بلند تر به 1 گیگابایت بر ثانیه می رسد.

قیمت کابل شبکه Cat 5e از کابل شبکه Cat6 بسیار ارزان تر است.

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

هشت − 7 =