۰۲۱-۳۳۹۹۳۷۳۴

تماس با ما

جستجو
فهرست
 

فروشگاه شبکه افزار

خانه > کابل شبکه CAT6 SFTP NEXANS LSZH / نگزنس با تست فلوک
,

کابل شبکه CAT6 SFTP NEXANS LSZH / نگزنس با تست فلوک

توضیحات

 کابل Cat6 Sftp Nexans با روکش LSZH و تست فلوک  ، یک کابل ممتاز و متمایز در بازار کابل محسوب می شود ، این کابل با توجه به عملکرد مطلوب و قیمت فوق العاده ای عالی ای که دارد ، سهم بسیار بزرگی از بازار را تصاحب کرده و گوی رقابت را از سایر رقبا ربوده است .

کابل Cat6 Sftp Nexans از نظر ساختار کلی دارای یک روکش از نوع PVC می باشد که پس از آن یک لایه فویل و شیلد و سپس ۴ زوج سیم مفتولی به هم تابیده وجود دارد ، البته در میان این ۴ زوج یک لایه پلاستیکی ۴ پره وجود دارد که هریک از ۴ زوج سیم در میان یکی از کانالهای حائل پلاستیکی جای داده شده است .

کابل Cat6 Sftp Nexans به دلیل داشتن لایه فویل و شیلد ، مقاومت خیلی خوبی در مقابل امواج الکترومغناطیسی از خود نشان می دهد ، این کابل به دلیل ساختاری که دارد ، جهت مصارف فضای بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد .

کابل Cat6 Sftp Nexans با روکش LSZH یک تفاوت عمده با سایر کابلهای شبکه دارد و آن تفاوت در مواد اولیه روکش کابل می باشد ، روکش این کابل طوری طراحی شده که در صورت آتش سوزی در محیط مورد استفاده ، روکش کابل فاقد شعله آتش می باشد و تنها اتفاقی که در مورد این کابل رخ می دهد تغییر شکل رویه بصورت برجسته و ناهمگون می باشد و این فاکتور وجه تمایز آن می باشد به نحوی که مانع از سرایت شعله های آتش به سایر قسمتها می شود . در صورت خفیف بودن شعله های آتش ، مغزی کابل سالم باقی مانده است ، نکته بعدی برخورداری این کابل از استاندارد تست فلوک می باشد ، این کابل مسافت 85 متر را بدون افت سرعت و با موفقیت پشت سر گذاشته و با تفاوت نسبتا محسوس از سایر کابلهای موجود در بازار پیشی گرفته است .

 

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظر میدهد: “کابل شبکه CAT6 SFTP NEXANS LSZH / نگزنس با تست فلوک”

پنج × سه =